14 Ağustos 2011 Pazar

Tam Benlik 2.inci Baski, Goa Yayinlarindan cikti!



Gelistirilmis 2. baskısıyla "Tam Benlik" 
kitapçılarda sizler için yerini aldı!

Kitabımı seviyorum. Kendimi ifade etmemde bana aracı
olduğu için, kendi gelisim ve değisimimi bana gösterdiği
için... Daha da önemlisi sizlere ulasmamda bana yardımcı olduğu
için... Aradan sadece bir buçuk yıl geçti ve kitabım bin
okura ulasıp simdi de ikinci baskıya giriyor, bundan daha da
güzel ne olabilir? Bu sırada siz okurlardan gelen yorumlar
olağanüstü güzellikte ve motive ediciydi. İyi ki yazmısım, iyi
ki okumussunuz. Okuyan herkesin kendinden bir seyler buluyor
olması, "Ay beni anlatıyorsunuz!" demesi beni çok
mutlu etti. Yine hemen herkesin ortak yorumu, kolay okunuyor
olması, çok akıcı bir sekilde, adeta konusur gibi yazılmıs
olması yönündeydi. Ne yalan söyleyeyim, bu da çok hosuma
gitti. Ben de tam bunu istemistim zaten yazarken. Bu baskıda
tüm okurların hayatlarında olusan dönüsümlere de ayrı ayrı
yer vermek isterdim ama simdilik olanaksız, çünkü bin sayfalık
bir kitabı kimse okumak istemez diye düsünüyorum.
Öyle görünüyor ki bu baska bir kitap konusu olacak! Onun
yerine beni arayıp özellikle de Ülkü'ye ne oldu diye soranların
ve bu Vipasana da neymis, nerde nasıl yapacağız diyenlerin
çokluğuna bakarak, Duygu, Linda ve Sevtap'ın Vipasana
deneyimlerini ve tabii ki Ülkü'nün mucizelerini ikinci baskıya
eklemeye karar verdim. Bir de nedense baska hiç kitap
yazmayacakmısım gibi, her seyi karmasık bir sırayla arka arkaya
vermeye çalısmıs olduğumu fark ettim. Soranlara
"Yazmasaydım ölecektim." diyorum. simdi daha sakin bir
gözle bakınca biraz(!) revize edilmesi gerektiğini ben de fark
ettim. Yani bu baskı indekslenip, konularına göre sıraya konularak
karsınıza çıktı. Bundan 3 kitap çıkar diyenlere hak
Ülker Uzun Polat
6
verdiğimi de belirtmek istiyorum. Bu yüzden kitap, Tam
Benlik (benim sürecim),Tam Senlik (uygulamalar ve egzersizler)
ve Tam Bizlik (kisilerin hikâyeleri) olarak 3 ana kategoriye
bölündü. Kitabın bu sekle gelmesinde bana yardımcı
olan sevgili editörüm Yasemin'e binlerce tesekkür ediyorum.
Yardımcı melekler dört bir yanda, yeter ki istemeyi bilelim!
Bundan daha da güzel ne olabilir?
Bunun dısında, bu süre içinde hayatımda burada saymakla
bitiremeyeceğim bir sürü güzellikler oldu. Sürekli sorup durduğum
sorularımın bazıları yanıt buldu, nasıl gelistirebilirim
dediğim seyler düsünebileceğimin de ötesinde bir hale dönüstü.
Ben de bunları sizlerle Tam Bizlik bölümünde paylasıyor
olacağım.
Beni ya da bu kitabı bir sekilde bulduysanız, bunun bir
rastlantı olduğunu düsünmüyorum. Ya siz?
Sevgiler,
Ülker.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder