24 Ağustos 2011 Çarşamba

Doğa'nın İncileri:)

Doğa benim 11 yaşındaki oğlum, yaşına göre odasında oldukça büyük bir kitaplığı var. Her hangi bir alış veriş merkezine gitmeye görelim, soluğu kitapçıda buluyoruz:)
Size O'nun nasıl bir çocuk olduğunu anlatmak için
biraz daha bilgi vereyim:
Bir gün durup dururken sormuştu:
-Anne, meleklerden bir şey istesen yaparlar mı?
-Neymiş o?
-Benim için denizin altındaki bir volkanı patlatmalarını istiyorum.
-Neden böyle bir şey istiyorsun ki?
-Depremlerin etkisini azaltmak için, insanlara zarar vermesin diye… Sence yaparlar mı?
-Bu eğer herkesin hayrına olan bir şeyse yaparlar tabii, ama bence bunu sen onlardan istemelisin!
-Tamam o zaman, diyerek hemen hangi melekten ne isteyeceğini bilen küçük-büyük adam edasıyla hemen isteğini dile getirdi. Patlattılar mı bilmiyorum, ama Doğa’nın böylesi bir şey düşünüp istemesi benim çok hoşuma gitmişti doğrusu!
Siz de meleklerinizden dünyamıza iyi geleceğini düşündüğünüz yardımları isteyebilirsiniz, Doğa öyle yapıyor.
Şimdi O'nun kelimeleriyle devam edeyim istiyorum

KİTABIN FAYDALARI:

Kitap okumak , kitabın içindeki macerayı yaşamanın aynısıdır. Hem de , iletişimi güçlendirir.Yani , kitap okumak , 10.000 EURO’dan bile değerlidir!! TÜRKİYE’de çok fazla , okumuş cahil var. Bunun nedeni , okumuş cahillerin, cahil olmadan önce, çok az kitap okumasıdır. Hem de , kitap okumak insanın sözcük dağarcığını geliştirir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder