20 Ağustos 2011 Cumartesi


Besinci Geceye Giris ~ Evrensel Altdunyaya Giris
Anrita Melchizedek
18 Agustos’tan 4 Eylul’e kadar Evrensel Altdunyanin Besinci Gecesine giriyoruz; bu periyot Yildizlar Arasi Hizmetin Kozmik Isininda sarmalaniyor ve Pleiades’li Isik Elcileri ve Yildizlararasi On Ikiler Konseyi tarafindan Isiklandiriliyor.

Pleiades Takimyildizi bu sonraki on sekiz gun sirasinda odaga gelirken, Foton Bandi icine surekli olarak dalmis olan Alcyone’un enerjisi vasitasiyla Foton isinlarinin etkilerini deneyimliyoruz ve bu Isik isini frekanslarina girip cikmanin bilincimize etkilerini deneyimliyoruz. Pleiades Fotonik Isigin sekiz seklindeki Kozmik dansinda sirasiyla ucuncu ve sekizinci yildizlar olan hem Maya hem de Gunesimiz Foton isinlarina daha daimi olarak daliyor, Gunes Sistemimizdeki tum Gezegenler Ilahi Isigin bu besinci boyutsal spirallenen titresimlerine daliyor. Bu fotonik isin enerjisi bedende hucresel seviyede elektron – pozitron ciftlerini donduruyor, aydinlanma ve sevincin anahtar kodlarini aktive ederken ve de zaman/uzayin genisleyici bilinc deneyimini ebedi Simdiye aktive ederken tum kisisel ve kollektif karmanin derin temizligini kolaylastiriyor.

Bununla birlikte bizi ring-passeth-not’un otesine Kozmik Mesih Bilincine goturen hep var olan Surekliligi deneyimleme olanagi ve yol gostericiler, ogretmenler, sifacilar, egitmenler ve Dunya Ana ve onun tum Yasaminin gozeticileri olarak bircok armaganlarimizin hizlanmasi geliyor. (Ring-passeth-not: Kademeli olarak Dunyanin atmosferinden cozulen bir tur kisitlayici karantina)

Isigin bu cok boyutlu Ustat varliklari olarak hem icsel hem de dissal planlarda Hizmet calismamizin daha derin duygusunu deneyimlemek icin, Yildizlararasi Hizmetin bu guzel Gumus Isininin enerjisini tasiyan Alaska’daki Denali Dagi uzerindeki Kristal Sehre davet ediliyoruz.

Gezegensel seviyede, Isigin Fotonik Isinlari vasitasiyla kollektif karmik olaylarin cogunu temizlemek icin Pleiades’li Isik Elcileri ve Yucelerdeki Isik Lejyonlari tarafindan yardim sunuluyor, Fotonik Isik Isinlari bu yuksek elektromanyetik frekansi bu dunya planinda kuvvetlendiriyor, bizler Aydinlanmanin bu guzel Kozmik Isini vasitasiyla tum Yasamin Ilahi Esitliginin icsel anlayisina odaklanirken, gizli olan ve donusturulmeye gereksinim duyan her seyi ortaya cikariyor, temizliyor veya Aydinliga ulastiriyor. Ek olarak, bircogumuz Isigin Kollektif Ben’im Avatar Mavikopyasinin yayinimi vasitasiyla 4 ncu boyut yogunlugunu deneyimleme potansiyeline sahip olacagiz.

Ayrica, kendimizi Aydinlanmanin, sevincin, Ilahi Sevginin ve Birlik Bilincinin bu besinci boyut IsIk frekanslarina yukseltebilmek ve burada tutabilmek icin Kristal Isik Sehrinde bize frekans yeniden ayarlamasi sunuluyor.

Zaman Simdidir, Isigin bu anahtar kodlari Isigin Birlik Izgarasi, Isigin Solar izgarasi ve Isigin Yildizlararasi Izgarasi vasitasiyla bu dunya planinda aktive ediliyor; ve bizler Kozmik Isik Ailemiz ile Galaktik Seviyede Spirituel yeniden birlesmeyi deneyimlerken, Kristalin 144 Birlik Izgarasi vasitasiyla 11:11:11’de tum Yasam icin aktive edilecek olan yeni DNA Aktivasyon kodlarini demirliyoruz.

5 nci Geceye Dua ~ Evrensel Altdunyaya Giris
Kendimi Anne/Baba Tanri’ya ve Ben’im Varligima uyumlarken, Yucelerdeki tum Isik Varliklarini cagiriyorum.

Yeni Ben’im Avatar Mavikopyanin tam bedenlenmesindeki bu ilk dalga insan Ruhu olarak, odagimi Aydinlanma, Sevinc ve Sevgi olarak ifade edilen ve Pleiades’li Isik Elcileri tarafindan Isiklandirilan Yildizlararasi Hizmetin Kozmik Isinina getiriyorum.

Simdi dissal Merkaba Isik Aracinda beni Alaska’daki Denali Dagi uzerindeki Kristal Sehre goturmesi icin Pleiadesli Isik Elcilerini cagiriyorum, boylece bu kutsal, donusturucu Ilahi Sevginin Alevi seklindeki Aydinlanma, sevinc, Ilahi Sevgi ve Birlik Bilincinin bu besinci boyut frekanslari vasitasiyla Hizmet calismamin daha derin duygusunu deneyimleyebilirim.

Bu Kristal Isik Sehrine girerken, Fotonik Isik Isinlarinda titresen guzel gumus oktahedron sekilli Isik Tapinagi ile cevreleniyorum. Yildiz ailem ve Isik dostlarim tarafindan sarmalanmis olarak, simdi bedenimde, enerji alanimda ve hologramimda kalan tum karmayi bedenimdeki elektron – pozitron ciftlerin donusu vasitasiyla saliveriyorum ve donusturuyorum; yol gosterici, ogretmen ve Dunya Ana ile onun tum Yasaminin gozeticisi olarak liderlik ortusunu ustlenirken tum paralel realitelerden, alternatif realitelerden ve gecmis yasamlardan gelen, tum zaman ve uzay surekliliklerindeki tum boyutlarda deneyimlenen karmik olaylari temizliyorum.

Simdi Pleiades’li Isik elcileri tarafindan getirilen Isigin Frekans Yeniden Ayarlama odasina goturuluyorum, bu beni bu Simdide Ben’im Avatar Isik Mavikopyasini yaratma ve 4 ncu boyut yogunlugunu deneyimleme yetenegi ile, Ilahi Aydinlanmanin, sevincin ve Birlik Bilincinin besinci boyut frekansina yukseltiyor.

Zaman cizgilerinin bu birlesimiyle, hep var olan, sonsuz ve ebedi Simdiye goturulurken, tum gecmis, simdi ve gelecek realiteleri yalnizca Ilahi Sevgi olarak deneyimlerken, Oldugum Her Seyi deneyimliyorum.

Simdi kendimi Pleiadesli Isik Elcilerini ve Yucelerdeki tum Isik Varliklarini birlestiren Yildizlararasi Isik Izgarasinda buluyorum, Isigin Fotonik Isinlari vasitasiyla Isigin bu besinci boyut yildizlararasi anahtar kodlarini alirken, kendimi Kozmik Mesih Bilincine yukseltiyorum ve Hayatimi Sevinc icindeki Hizmet vasitasiyla Ilahi Sevginin Alevi olarak yasiyorum.

Simdi kendimi Dunya’yi ve onun tum Yasamini Aydinlanmanin ve Isigin bu kutsal Gumus Alevi ile sarmalayarak, Birlik Izgarasinda buluyorum.

Ve simdi, Ilahi Isigin Grup BEN’IM Avatar Mavikopyasi vasitasiyla, bu Fotonik Isik Isinlarinin guclenmesine, Kozmik Ozgur Irade yasasi icinde Insanligin kollektif karmik kaliplarini temizlemeye ve Aydinlanma, sevinc, Ilahi Sevgi ve Birlik Bilincinde Tum Yasamin Ilahi Esitliginin anlayisini getirmeye yardimci oluyorum.

Ben bollugum,
Ben tezahurum,
Ben kuvvetim ve cesaretim,
Ben sevincim ve Sevgiyim,
Ben bilgeligim ve aydinlanmayim,
Ben gerceklestirme ve bilisim,
Ben Var Olan Her Seyim.

(Ceviri: Saffet Guler)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder