23 Ağustos 2011 Salı

Biliyor musunuz ki; melekler bizlere nefes yoluyla ulasır...

Nefes Seansı alarak bu ilahi güzelliği tatmış kişilerin yorumlarına da yer vermek istedim.
Tam Benlik Sayfa: 104-123 tamamiyle bunlara ayrılmış durumda...
bu deneyimleri yaşatanların melekler olduğunu ŞIMDI algılıyorum!Bu seansları yaptırıken de, kitabı yazarken de bunun ne kadar farkındaydım tahmin edin?

Bu muhteşem farkındalığımı (!) sizlerle de paylaşmadan edemedim! Ne olur o gözle okuyun.

Bunu bana algılatan Burcu'ya buradan sonsuz sevgilerimi iletmek istiyorum:)
İYİ Kİ varsın, iyi ki VARsın; İYİ Kİ VARSIN!!!
Nefes ve Yaşam Koçu
Ülker Uzun Polat

Seans Yorumları:
Tüm vücudumda karıncalanma gözlerim, kafam her yerim karıncalandı. Uyuşma oldu. Sonra yoğun enerji hissettim. Girdap halinde etrafımda dönen enerjileri hissettim. Hem görüyorum hem görmüyorum sonra. Dinginlik halimde görüntü belirdi. Gözümde beyaz bir varlık canlandı etrafımda beyaz silüetler halinde. Birlik olmak tamamlanmak sevgiyi hissetmek için var olduğumu hissettiriyorlar. Nefesim hafifliyor sakinleşiyorum. Ferahlama hissindeyim.

Yoğun titreşim. Bebek özgürlüğünde hissettim. Bebeklerin durduk yere gülümsediklerini ve ne için olduğunu anladım. Sadece oldum.
Belli dokunuşlarda bazı noktalarıma titreşim çok fazla arttı. Sıcaklık yükseldi göğsümden başıma doğru.
Leyla


İlk önce bir karşı koyma hissi ve direnç hissettim.
Omuzlarımda bir yük ve ağırlık hissettim. Baş dönmesi hissettim. Tekrardan karşı koyma hissi geldi. Sonra bir dinginlik hissettim ve göz yaşlarımın aktığını hissettim. Sarı parlak yıldız şekilleri gördüm ve sanki hep bir yerden ışık geliyor gibiydi. Yani gözlerim kapalıyken bir yıldız huzmesi var gibiydi.
Aslı


Hayat o kadar güzel ve mucizelerle dolu ki, o mucizeleri görüp, güzellikleri yaşamak gerek.
Buraya ilk geldiğim gün çok beklentilerle gelmiştim. Her şeyin bir anda düzeleceğini ve hayatın bir anda bana kollarını açacağını düşünmüştüm. İlk seansım biraz hayal kırıklığıyla sonuçlandı. Ama sonradan anlıyorum ki aslında bu hayal kırıklığımın nedeni seansın başarısızlığı yada yetersizliği değil, bendim, KENDİMdim. Başlangıç noktası aslında benim. Ülker Hanım bunu siz bana gösterdiniz. Hayatın ana noktası benim, her izin verdiğim sürece hayat bana güzelliklerini sunacak, yoksa yanımdan akıp geçecek. Ben farkına varmadan Ben izin vererek ikinci seansa katıldım. Aradaki fark MÜTHİŞ…
Böyle bir duyguyu ben daha önce yaşamadım. İnsan bir bulut kümesinin üzerinde uçuyormuş hissediyor kendini Vücudumun her bir hücresine huzurun, mutluluğun, sağlığın dolduğunu hissettim.
Hayat bize bütün güzelliklerini sunmaya hazır, yeter ki biz onları sevgiyle kabul edip, TESLİM OLALIM.
Yasemin


Kendimi rahatlamış hissediyorum ve hafiflemiş. Seans sırasında ellerimde aşırı titreşim ve uyuşma hissettim. Şu an çok iyiyim, teşekkürler.
Meryem


Bir nefes seansı daha yaşamak çok güzeldi. Her seansta daha iyi gittiğimi hissediyorum. Ama daha çok nefes seanslarına ihtiyacım olduğunu düşünüyorum. Bu seans için Ülker’e sonsuz teşekkürler. Nefes ailesi ile olmak beni çok mutlu ediyor. Hep birlikte olmak dileği ile.
Nigar




Vücudumu hissetmedim. Zihnim oldukça rahatladı. Yoğun bir iş günü sonrası olmasına rağmen, yeni uyanmış gibiyim. Ayaklarımdan dizime kadar olan bölüm sanki spor yapmışım ama sonra dinlenmişim gibi. Sporun 1 gün sonrası gibi.
Oldukça dingin ve enerjik hissediyorum kendimi.
Ziya



Müzik dinledim. Çok güzel notaların içine girdim. Avuçlarımı hissettim. Parmaklarımda batmalar oldu.
Gülay


Gözüm kapalıyken de gördüğümü hissettim. Çok gevşedim.
Tepeden tırnağa karıncalandım. Bedensiz oldum. 3. gözümü hissettim.
Ayaklarımdan itibaren hoş bir his. Sağ bacağım çok ağrıdı sonra geçti. Çok esniyorum.
Gül


Bu tür şeyler yazmakta çok iyi olduğumu söyleyemem. Ama nefese başladığım günle bugün arasında fark olduğunu söylemem gerek sanırım.Bana kalırsa en büyük sorunum özgüven eksikliğiydi. Ancak şu an en azından kendimle ilgili çok daha iyi hissediyorum. Her şey için teşekkürler.
Doğa
Şu an var olan tek şey sadece "ŞU AN"...
Dünüm yok, "o niye böyle bu niye böyle yaptı o zaman niye böyle yapmadım keşke şöyle deseydim" hiç biri yok... Yarında yok. Kaygı yok! Korku yok! AN VAR! ŞU AN! Sonsuz Güce, Bolluğa, Şevkate, Bilgeliğe sahip olan ALLAH'ımın bana sundukları var niyetlerimi kucaklamak var. Sonsuz Bilgeliğe Teslimiyet Var Koşulsuz Sevmek Var, Özüm Var, Ben Varım. Benim için ALLAH var. İçimdeki yaratıcı gücün beni bolluğa, sevgiye, zevke götürmesi var. Sadece ben varım. Şu an var şuanın getirdiği, getirceği ne var ise zerafetle, sevgiyle kocaman bir hoşgeldinle karşılıyorum.
Kendimi Seviyorum...
Yaşamayı Seviyorum...
Hayatımı Seviyorum...
Sevmeyi Seviyorum...
Siz Melekleri Seviyorum...
Sonsuz Teşekkürler...
Size ve beni beni buraya getiren içimdeki sese...
Rabia

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder