23 Ağustos 2011 Salı

Louise Hay'den Olumlamalar

Hayatın sonsuzluğu içinde bulunduğum noktada her şey mükemmel , bütün ve tam. Hayat sürekli değişim içinde. Hayat asla tıkanıp kalmaz, durağan ve bayat olamaz. Çünkü her an yepyeni , her an taptaze. Hayatımın her anı taze,yeni ve canlı.

Ne başlangıç var ne de son; sadece madde ve deneyimlerin sürekli değişimi ve dönüşümü var hayatın her anı, eskiden yeniye yöneldiğimiz yeni bir başlangıç noktası. Bu yeni başlangıç noktası şimdi ve içinde bulunduğumuz an bugün yeni bir gün, ben yeni bir benim. Sürekli değişken hayatın ritmik akışıyla uyum halindeyim.

Olumlu değişim hayatımın doğal bir yasası. Olumlu değişime hoş geldin diyorum. Olumlu değişime hazırım. Düşüncelerimi olumlu değiştirmeyi seçiyorum. Düşüncelerimi olumlu sözcükleri olumlu değiştirmekle kendimi iyi hissediyorum. Olumlu değişimler süreci içindeyim. Kullandığım sözcükleri olumlu seçiyorum olumlu düşüncelerimi tam istediğim şeyleri yaratmak için kullanıyorum. Mutlu, ince ve sağlıklı bir bedenim var. Nerde olursam olayım sevgiyi hissediyorum. Tam istediğim gibi bir yerde yaşıyorum. Tam istediğim bir işte çalışıyorum. Her şeyi tam istediğim gibi düzene soktum. Yaptığım her şeyi takdir ediyorum. Yeni dünyamı yeni düşüncelerimin bir yansıması. Yeni tohumlar ekmek, zevkli ve neşe verici. Bu tohumların yeni deneyimler olacağını biliyorum.

Farklı düşünüyorum. Farklı davranıyorum affetmek benim için düşündügümden daha kolay. Affetmek beni özgürleştiriyor ve hafifletiyor. Kendimi gittikçe daha çok sevmeyi öğreniyorum. Kırılganlıklarım azaldıkça ifade ettiğim sevgi çoğalıyor. günlerim gittikçe kolaylaşıyor. Bugünümü yaşamaktan haz duyduğum bir deneyime dönüştürmeyi öğreniyorum ve böyle olmasını seçiyorum.

Ben kendimi destekledikçe, hayat beni destekliyor. Yasasın her yerde ve hayatımın her alanında işlediğinin kanıtlarını görüyorum günüm şükran ve sevinçle başlıyor. Hayatımda her şeyin iyi olduğunu bilerek günün serüvenlerini coşkuyla bekliyorum

Kendimi özgür bırakmaya hazırım. Geçmişin üzerimde gücü yok. Çünkü öğrenmeye ve değişmeye hazırım. Öğrendiklerimi zevkle ve sevinçle uyguluyorum.geçmişe, beni bugün olduğum noktaya getiren gerekli bir süreç olarak bakıyorum . zihinsel evimin odalarını temizlemek için bulunduğum noktadan başlamaya hazırım. Nereden başladığımın önemli olmadığını biliyorum. Bu nedenle en küçük ve en kolay odalardan başlıyorum. Böylece sonuçları çabucak görebileceğim. Bu serüvenin içinde olmaktan heyecan duyuyorum. Çünkü bu özel deneyimden bir daha asla geçmiyeceğimi biliyorum. Artık eski sınırlamalara ve yokluklara inanmayı bırakıyorum. Şimdi sakin ve tarafsız olarak eski düşünce kalıplarımı görmeyi seçiyorum ve değişmeye istekliyim. İçimdeki direnç gösteren kapıları yalnızca kurtulunması gereken şeyler olarak görüyorum. Öğrenmeye hazırım ve öğrenebilirim.değişmeye hazırım.bu degişimi yaşarken zevk almayı seçiyorum. Kenimi özgür kılmam gereken başka bir şey daha keşfettiğimde, hazine bulmuşcasına çoşku duymayı seçiyorum. Ah be an değiştigimi görüyor ve hissediyorum . eski düşüncelerin artık üzerimde gücü yok. Ben kendi dünyamın tek gücüyüm . hayatımdaki değişimlerin akışına kendimi bırakıyorum. Özgür olmayı seçiyorum.

Şimdi kendimi evrenin beni gördüğü gibi görmeyi seçmeye başlıyorum;mükemmel, bütün ve tam. Varlığımın gerçegi şu ki : ben mükemmel, bütün ve tam olarak yaratıldım.şimdi mükemmel, bütün ve tamım. Daima mükemmel,bütün ve tam olacağım. Hayatımı bu anlayışla yaşamayı seviyorum.doğru zamanda doğru yerdeyim ve doğru şeyi yapıyorum. Kim olduğumu ve yaptığım her şeyi seviyorum. Ben hayatın yaşayan, seven sevinçli ifadesiyim.

Kendi dünyamda herşey iyi ve güzel. Bilmem gereken her şeyin bana açıklanacağının, ihtiyacım olan her şeyin doğru zaman, doğru mekan ve doğru sırayla bilincinde olarak, bu güce ve akla güveniyorum. Daima tanrısal olarak korunuyor ve yol gösteriliyorum.

Her günüm her anında, benden daha büyük bir gücün içimden akıp geçtiğine inanıyorum. Beni yaratan güç ve ben birim. Bu evrende yalnızca bir aklın olduğunu bilerek ondaki bilgeliğe kendimi açıyorum. Tüm çözümler, tüm yanıtlar, tüm iyileşmeler, her türlü yaratıcılık ondan geliyor. Ve bu bana kendi koşullarımı yaratma gücünü verdi. Beni yaratan güce bir ve aynıyım. Evrenin sunduğu bolluk akışına tümüyle açığım. Tüm gereksinme ve arzularım ben daha istemeden karşılanıyor. Kozmik bilinç tarafından yol gösteriliyor ve korunuyorum. Ve kendime yararlı seçimler yapıyorum. Başkalarının başarıların başarılarından sevinç duyuyorum. Hepimiz için her şeyi bol miktarda olduğunu biliyorum. Bolluğun bilinçli farkındalığını sürekli geliştiriyorum. Ve bu sürekli artan gelirle bana yansıyor. İyliğim herkesten ve heryerden geliyor.

İçimde başarı için gereken tüm nitelikler var. Şimdi başarı formülünün içimden akıp çıkmasına ve yaşamımda ifade bulmasına izin veriyorum. Neye yönelirsem yöneleyim başarılı olacaktır. Her deneyimden öğreniyorum. Başarıdan başarıya zaferden zafere doğru koşuyorum.yolum,daha büyük başarılara doğru giden basamaklardan oluşuyor.

Tanıdığım herkesle uyum ve denge içinde yaşıyorum. Varlığımın derinliğinde sonsuz bir sevgi kuyusu var. Şimdi bu sevginin yüzeye çıkmasına izin veriyorum sevgi yüreğimi, bedenimi, zihnimi,bilincimi,varlığımı dolduruyor ve benden her tarafa ışıldayarak yayılıyor ve bana artarak geri dönüyor. Sevgi verdikçe artıyor kaynak sonsuz. Sevgiyi ifade etmekle kendimi iyi hissediyorum. Sevgi iç çoşkumun bir ifadesi



Kendimi sevmeyi öğrenmeye tümüyle hazırım. Kendimi ve yaşadığım değişimleri onaylıyorum. Yapabildiğimin en iyisini yapıyorum içime bakmak için güven duyuyorum geçmişe bakmak için güven duyuyorum. Ben kişiliğimden daha öte bir varlığım. Geçmişte de, şimdide de, gelecekte de… şimdi varlığımın görkemini tanımak ve kabul etmek için kişilik sorunlarımı aşmayı seçiyorum. Düşünce gücümü seçtiğim yönde kullanabilmenin bilgisine sahip olduğum için sevinçliyim.

Kendimi seviyorum bu yüzdende bedenime özen gösteriyorum.. onu sevgiyle yararlı yiyecekler ve içeceklerle besliyorum. Sevgiyle bakımını yapıyor ve giydiriyorum. Bedenim sağlık ve enerjiye bana sevgisini gösteriyor. Bedenime iyi bir arkadaş olarak bakıyorum. Bedenimin her hücresi kutsal zekaya sahip. Bana ne söylediğini dinliyor ve önerilerinin geçerli olduğunu biliyorum. Daima güvendeyim ve tanrısal olarak korunuyor ve yönlendiriliyorum. Sağlıklı ve özgür olmayı seçiyorum


Kendimi seviyorum bu yüzden tüm ihtiyaçlarımı karşılayan, yaşamaktan zevk aldığım rahat bir ev ortamını kendime sunuyorum. Odalarını sevgiyle dolduruyorum.. evime kendim dahil giren herkes bu sevgiyi hissediyor ve besleniyor. Kendimi seviyorum,bu yüzden gerçekten zevk aldığım bir işte çalışıyorum. Yaratıcı yeteneklerimi kullanıyorum. Sevdiğim ve beni seven insanlar için ve insanlarla birlikte çalışıyorum. Kendime özgü benzersiz yaratıcı yeteneklerim içimden akıyor ve tam anlamıyla doyurucu bir biçimde ifadesini buluyor. Daima benim sunduklarımı arayan insanlar var. Her zaman talep ediliyorum ve istediğimi seçiyorum. Bana doyum veren yolla iyi para kazanıyorum işim zevk ve sevinç veriyor.

Kendimi seviyorum. Bu yüzden tanıdığım tümüyle bu anda yaşıyorum. Her anımı iyi olarak yaşıyor, geleceğimin parlak,sevinç ve güven içimde olduğunu biliyorum. Çünkü ben evrenin sevgili çocuğuyum. Evren,şimdi ve her zaman, sonsuza dek ,sevecenlikle ihtiyaçlarımı karşılıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder