14 Ağustos 2011 Pazar

Melek Eğitimi Notlarından..



MELEKLER KİMDİR?

Allah’ın (Yüce Ruhun) mesaj taşıyanlarıdır. Saf sevgi ışıkları ve enerjileridir. Cennet ile dünya arasında köprü kurup, fiziksel dünyaya cennetin kanallığını yapanlardır.

 Saf ışıktan oluşmuşlardır, ölümsüzdürler ve cinsiyetsizdirler. Formsuzdurlar, biz onları nasıl imajına edersek, o şekilde görülebilirler. Yalnız hepsinin farklı renkte auraları vardır. Formsuz olmalarına rağmen aura renkleri ve enerjilerinden onları tanıyabiliriz.

Dünyamız “özgür irade” alanıdır. Hepimiz özgür iradeye sahibiz. Kendi seçimlerimizi kendimiz yapabilmekteyiz. 

"İnsanlar"ın özgür iradeleri vardır, bu sebeple ile saf sevgi ışığını da, egoyu da kendileri seçer ve yaşarlar.

Meleklerin ise özgür iradeleri yoktur ve sadece saf sevgi ışığını taşırlar. Egoyu ve korkuyu bilmezler.

Sadece biz istediğimiz zaman bize yardım ederler.

Doğduğumuz andan itibaren hepimizin yanında en az 2şer adet koruyucu meleklerimiz görevlendirilir. Hayatımızın tüm evrelerinde, biz ölünceye kadar bizimle birlikte olurlar. Her zaman bize yardım edebilmek için hemen yanımızda beklerler. Ama özgür iradeye sahip olmadıkları için ve bizim özgür irademiz olduğu için; biz ne zaman yardımlarını istersek ancak o zaman yardım edebilirler. Bizim iznimiz olmadan ancak beklenmedik ölüm anlarında bizi koruyabilirler.

Hayatımızın her devresinde, her anında onlardan yardım istemeği öğrendiğimiz zaman ve yardım istediğimiz zaman hayatımıza saf sevgi ışığının girmesine izin vermiş oluruz ve her şeyin ilahi bir düzende, bizim hayrımıza mükemmel bir akışta ilerlediğine şahit olmaya başlarız.

            Yardım isterken dikkat etmemiz gereken; başkalarının özgür iradelerine müdahale edecek şeyleri istememektedir. Başkalarının özgür iradelerine hiçbir şekilde müdahale edilemez, sadece onların yüksek benliklerinden izin alınarak, koruyucu meleklerinden yardım isteyebiliriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder