22 Nisan 2012 Pazar

SEVGİLİ DÜNYA



Sevgili Dünya,

Sana yaptıklarım için, yapamadıklarım için, yapmadıklarım için senden özür diliyorum.
Seni çok seviyorum. Senin üzerinde yaşadığımı, sensiz hiç birşey olamayacağını bilmeme rağmen sana yeterince değer vermediğimi ancak şimdi anlıyorum. Ama bunun için bana ne olur kızma çünkü ben zaten kendime değer vermiyorum ki; sana değer vereyim. Kendimi sevmiyorum ki; seni sevebileyim, kendimle barışmadım ki; sana barışı getirebileyim, kendimle huzuru, mutluluğu bulamadım ki; seninle bunu yakalayabileyim.
Bugüne kadar, bunları anlamamı sabırla beklediğin için, karşılıksız koşulsuz beni sevdiğin ve beni her halimle olduğu gibi kabul ettiğin için sana ne kadar teşekkür etsem azdır. Bana öğrettiklerin, bana sundukların sana verebileceklerimin yanında solda sıfır kalır biliyorum ama en azından ben de artık bastığım bu toprağın, soluduğum bu havanın farkında olarak yaşamayı seçtiğimi sana söylemek istiyorum. Biliyorum bu yeterli değil; sana yaptıklarımı telafi etmeye ama bir yerlerden başlamak hiç başlamamaktan iyi değil mi? Lütfen beni affet.

Ülker UZUN POLAT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder